حضور ایران در سه نمایشگاه بین‌المللی سوریه

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از حضور ایران در سه نمایشگاه بین‌المللی سوریه در خرداد 1400 خبر داد.

فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه معرفی محصولات صادراتی کشور به بازارهای هدف، جمهوری اسلامی ایران طی ماه اخیر در سه رویداد بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و مخابرات، نمایشگاه بین‌المللی تخصصی و نمایشگاه بین‌المللی ساختمان سوریه، با همکاری ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه، اتاق مشترک بازرگانی ایران – سوریه و سفارت ایران در دمشق در قالب پاویون اختصاصی ایران شرکت کرد.

وی افزود: در این سه نمایشگاه بین‌المللی سوریه، حدود ۷۰ شرکت ایرانی در زمینه‌های مرتبط با هر نمایشگاه اقدام به مشارکت و معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خود به تجار و فعالان اقتصادی سوریه کردند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی ادامه داد: بازار سوریه یکی از بازارهای مهم و هدف صادرات ایران محسوب می‌شود که برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های کشور و برقراری ارتباط مستقیم میان تجار دو کشور و همچنین ارزیابی بازار سوریه توسط شرکت‌های ایرانی دارد.

پیلتن یادآور شد: مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز سوریه طی تیرماه و نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سوریه طی شهریورماه سال جاری از دیگر برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران با مشارکت و همکاری دیگر نهادهای دست اندرکار مرتبط در این زمینه محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.