درج قیمت تولید‌کننده روی کالاهای اساسی سال آینده اجرایی می شود

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: درج قیمت تولید کننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی شده، از سال آینده عملیاتی می شود.

محسن حسین‌لویی در رابطه با زمان اجرای طرح درج قیمت تولید‌کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده، اظهار داشت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی انواع کالاها از اواخر آذرماه امسال اجرا شد و تاکنون چهار مرحله از این طرح اجرایی شده است. 

وی با بیان اینکه مدیریت قیمت کالاهای اساسی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: در مورد اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی این کالا مقرر شده تا پس از رفع مشکلات احتمالی و آسیب شناسی مراحل اجرا شده این طرح، درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده اجرایی شود. 

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان داشت: درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده از قبیل مرغ، گوشت، قند، شکر، برنج، لبنیات و غیره در مرحله ششم اجرای طرح درج قیمت تولید کننده و احتمالا از تیرماه سال آینده اجرایی خواهد شد. 

وی افزود: مقرر شده است تا قبل از اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای بسته بندی وزارت جهاد کشاورزی تثبیت قیمت در مورد این کالاها را انجام دهد و همچنین مشکلات احتمالی این طرح انجام شود و بعد درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده انجام شود. /فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.