ضرورت به‌کارگیری توان مدیریتی قزوین برای پشتیبانی از تولید

 استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان، تلاش خود را بر پشتیبانی و مانع زدایی از روند تولید به کار گرفته است.

هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: تعامل و همکاری بین مسؤولان و مردم به اثرگذاری بیشتر اقدامات و خدمات دولتمردان و اعضای ستاد تنظیم بازار منجر می‌شود و امید است این مهم به درستی در استان قزوین به مرحله اجرا درآید.

استاندار قزوین، با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان از مهمترین وظایف مدیریتی مسؤولان استان و دستگاه‌هایی اجرایی در سال جاری است افزود: در این زمینه هیچ گونه کوتاهی تا به امروز صورت نگرفته است و از تولیدکنندگان نیز انتظار می‌رود با حمایت‌های دولتی، آنها هم مردم را کمک و با تولید خود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را کاهش دهند.

این مسؤول گفت: قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شود و هرگونه تخلف در این زمینه و افزایش قیمت به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

جمالی پور با اشاره به وضعیت کشتار و توزیع مرغ در استان قزوین، اضافه کرد: در کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها باید نظارت و دقت لازم صورت گیرد چرا چون با سیستم دلالی و مشکلات در توزیع مرغ رو به رو هستیم و این موضوع قابل قبول نیست و در روند توزیع مرغ نباید اجازه هرگونه سواستفاده ای صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی تا به امروز به خوبی با ستاد تنظیم بازار همکاری کرده‌اند، اظهار داشت: البته علاقه مند به ورود و حضور دادستانی و تعزیرات در این موضوعات نبوده و دنبال برطرف کردن مشکلات به صورت تعاملی هستیم ولی در صورت کوتاهی و سواستفاده نمی‌توانیم سکوت کنیم.

این مسؤول افزود: در زمینه تنظیم بازار اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی، مسؤولیتی سنگینی را بر عهده دارند و از آنها هم درخواست داریم که در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی طرف مردم باشند و با کمک دولت مشکلات آنها را برطرف کند./مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.