طرح مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، فقط به‌صورت الکترونیکی

 دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت که از ابتدای اردیبهشت‌ماه دریافت درخواست متقاضیان برای طرح در کارگروه‌های استانی فقط از طریق سامانه الکترونیکی خواهد بود تا ضمن تسهیل در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی، امکان نظارت بر اجرای مصوبه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سید مهدی نیازی» در نخسین جلسه کارگروه تسهیل استان تهران افزود: طرح درخواست‌ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در ستاد و کارگروه‌های استانی، خارج از سامانه قابلیت پیگیری و اجرا ندارد. وی گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلفند در زمان‌بندی تعیین شده در سامانه نسبت به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

نیازی با اشاره به شعار سال، تصریح‌کرد: با توجه به شعار سال، از روز نخست امسال کار ستاد آغاز شد تا به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با تمرکز بر تولید، اتفاق ویژه‌ای در حوزه تولید و «جهش تولید» رقم بخورد.

وی با تاکید بر ضرورت فعالیت مستمر کارگروه‌های تسهیل استانی، تاکید کرد: این کارگروه‌ها باید به صورت مستمر فعال باشند و در صورت نیاز به‌طور روزانه جلسه کارگروه را برگزار و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تصمیم‌گیری کنند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطرنشان‌کرد: از آنجا که حجم ورودی پرونده‌ها به دبیرخانه‌های استانی زیاد است، طبق قانون دبیرخانه نباید تشکیلات جدید ایجاد کند، بلکه باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات استفاده کند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد و کارگروه‌های استانی در سال ۹۹، گفت: نتایج و ارزیابی اقدامات انجام شده، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا از دستگاه‌ها و کارگروه‌های برتر تقدیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.