مدت برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تمدید شد

محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، ضمن توضیح این که برپایی نمایشگاه مجازی شرایط گذار کسب‌وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم آورده است، از تمدید برگزاری این نمایشگاه تا پایان فصل بهار خبر داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ضمن اعلام این خبر که برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا 31 خردادماه تمدید شده است، توضیح داد که پیش از این قرار بود این نمایشگاه تا تاریخ 5 خردادماه برگزار شود اما بنا به درخواست مشارکت‌کنندگان و استقبال از خدمات جدید نمایشگاه مجازی ایران مانند سمینارهای مجازی تصمیم بر آن شد که مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تا انتهای خردادماه تمدید شود.

محمدرضا طلایی افزود: ثبت‌نام برای تخصیص غرفه در نمایشگاه مجازی ایران نیز به تبع این تصمیم ادامه دارد و تمامی بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند همچنان از تسهیلات و تخفیف‌های نمایشگاه استفاده کنند.

به گفته او، این نمایشگاه راه جدیدی را برای توسعه کسب‌وکارها به صورت آنلاین ایجاد کرده است. همچنین خدماتی که به غرفه‌داران ارائه می‌شود، شرایط گذار کسب‌وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم می‌آورد. از این رو شرکت‌های ایرانی روشی نوین را در زمینه به‌روزرسانی شیوه‌های بازاریابی تجربه می‌کنند.

طلایی در ادامه به آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: بازدید از نمایشگاه مجازی ایران رایگان است و بازدیدکنندگان از اقصی نقاط دنیا می‌توانند از این رویداد مجازی دیدن کنند. از ابتدای بازگشایی نمایشگاه مجازی ایران حدود 50 هزار کاربر از این نمایشگاه بازدید کرده و غرفه‌های مجازی میزبان حضور آنها بوده‌اند./ اتاق بازرگانی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.