نام نویسی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر قزوین آغاز شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:نام نویسی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شده است و تا ۱۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

رضا گروسی افزود: استان قزوین با توجه به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و گردشگری خود هرساله کارآفرینان برتر را در حوزه های مختلف به سطح کشور معرفی می کند که در جشنواره های ملی با حضور مسوولان کشوری مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ابتدا کارآفرینان برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

این مسوول ادامه داد: سال گذشته سه کارآفرین برتر استان در سیزدهمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان  با حضور استاندار قزوین در زمینه تولید انواع کریستال، تولید مواد اولیه صنایع رنگ و پلی یورتان و کشت و صنعت تجلیل شدند.

گروسی اضافه کرد:در شرایط اقتصادی کنونی جامعه بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از کارآفرینی است که موجب توجه به حوزه‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه و رونق فضای کسب و کار می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی karafarinanebartar.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند، افزود:در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی سه هزار و ۷۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۵ نفر منتخب برتر استانی و ۱۲ نفر منتخب ملی شدند وامیدواریم در سال جاری نیز شاهد انتخاب و معرفی تعداد بیشتری از کارآفرینان برتر استان باشیم.

گروسی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترینها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان از جمله اهداف این جشنواره است./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.