هیات تجاری ایران 27 فروردین به نمایشگاه Factories Advanced بارسلون اعزام می‌شود

به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا هیات تخصصی و تجاری متشکل از فعالان اقتصادی حوزه صنعت به نمایشگاه و کنگره Factories Advanced بارسلون از تاریخ27 فروردین الی 2 اردیبهشت 1402 اعزام خواهد شد.

هیات تخصصی و تجاری متشکل از فعالان  اقتصادی حوزه صنعت به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا به نمایشگاه و کنگره Factories Advanced بارسلون از تاریخ27 فروردین الی 2 اردیبهشت 1402 اعزام خواهد شد. در این نمایشگاه و کنگره آخرین پیشرفت های حوزه فناوری در راستای تبدیل کارخانه ها به کارخانه های دیجیتال و بهینه سازی کسب و کار به نمایش گذاشته خواهد شد.  

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از سوی  مجری برگزاری و همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه مرتبط Hannover Messe در هانوفر این دو شهر در برنامه پیش رو گنجانده شده اند.

مدت اعزامتاریخ اعزام به بارسلونتاریخ بازگشت از هانوفرهزینه هر نفر در اتاق دابل
7 روز و 6 شب27 فروردین 14023 اردیبهشت 14021950 یورو به علاوهقیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما به نرخ روزورودی نمایشگاه هابلیط هواپیما بین بارسلون و هانوفر

خدمات ارائه شده شامل هتل 4 ستاره در بارسلون و هانوفر با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت ، ترانسفر نمایشگاه با مترو، بیمه مسافرتی،حضور همراه در هانوفر جهت مذاکرات، یک روز گشت شهری بارسلون با راهنما، اخذ وقت سفارت خواهد بود.

افزون بر این  اعضای اتاق مشترک ایران-اسپانیا از تخفیف 50 یورویی برخوردار خواهند بود. همچنین ارائه مدارک شغلی مرتبط با موضوع نمایشگاه برای کلیه متقاضیان، معرفی نامه شرکت کنندگان از سوی شرکت و ارائه فرم زیر الزامی است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با اتاق مشترک ایران و اسپانیا به شماره تلفن 88381350 تماس گرفته و  یا به شماره 09213010719 پیام دهند./اتاق بازرگانی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.