یک واحد با ۲۶ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین احداث می‌شود

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: یک واحد خدماتی-لجستیکی با سرمایه‌گذاری خارجی به میزان ۲۶ میلیون یورو در شهرک صنعتی کاسپین احداث می‌شود.

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در حاشیه دیدار سرمایه گذار این طرح خارجی با استاندار قزوین، افزود: برای اجرای این طرح با سرمایه گذاری فعالان اقتصادی یکی از کشورهای همسایه ۶.۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی کاسپین اختصاص یافته است.

این مسوول افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده فاز اول این طرح تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح برای ۲۳۵ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سرمایه گذار این طرح تجربه فعالیت و سرمایه گذاری در زمینه انبارداری، حمل و نقل و لجستیک در ۱۷ کشور دنیا را دارد و در زمینه ترانزیت کالا به شکل هوایی، زمینی و ریلی جزو شرکت های مطرح دنیا به شمار می رود.

خانپور افزود: در ساخت انبارهای این شرکت در شهرک صنعتی کاسپین از مصالح و مواد تولید داخل و نیروی کار ایرانی استفاده شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح شاهد یک تحول در صنعت لجستیک، انبارداری، بسته بندی کالا و حمل و نقل و جابه جایی بار در سطح کشور خواهیم بود.  

وی یادآور شد: قرارگیری قزوین در شاهراه ارتباطی کشور، نزدیکی به پایتخت و فرودگاه های اصلی و بین المللی کشور، اتصال به راه آهن سراسری و برخورداری از شبکه آزادراهی به شمال، جنوب و شرق و غرب کشور از دلایل انتخاب این استان برای این سرمایه گذاری بوده است.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.