۳۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین احیا شده است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از احیای ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی در ۶ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

حسین رجبی در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۵ نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در سراسر استان برگزار شده و تاکنون در مرکز استان حدود ۸۰ مصوبه برای رفع موانع حوزه صنعت و تولید به تصویب رسیده است، که این نشان از اهتمام دستگاه قضائی برای گره گشایی از مسائل و مشکلات این حوزه دارد.

وی افزود: بر اساس اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌ها، در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: بر همین اساس زمینه اشتغال بیش از ۴۲۰۰ نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم شد و امیدوارم با تلاش و پیگیری تمامی دستگاه‌ها و نهادها تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر در این واحدها بکارگیری شوند.

رجبی اعلام داشت: در آینده‌ای نزدیک سامانه ارتباط تصویری صنعتگران و تولیدکنندگان با دادستان قزوین راه اندازی می‌شود و مشکلات حوزه صنعت و تولید بدون واسطه و برخط مطرح و پیگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم تمامی تلاش‌های قابل تقدیر هیچ مدیر، دستگاه و نهادی نباید مانع تولید شود و نباید به گونه‌ای عمل کنند که مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مرتفع نشود و قطعاً دستگاه قضائی این موضوع را در راستای تحقق شعار سال و اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی مجدانه پیگیری خواهد کرد./مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.