اجازه ندهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضائی شود

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: تا جای ممکن باید مشکلات تولید و صنعت با تعامل و همفکری حل شود و نباید اجازه دهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضائی شود.

حجت الاسلام نور الله قدرتی در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که بعدازظهر دوشنبه در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بار سنگین کار در ستاد اقتصاد مقاومتی روی دوش مدیران اجرایی و صنعت گران است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل استان قزوین گفت: ستاد تسهیل استان تا امروز صدها مصوبه داشته که ۷۳ آنها تا کنون اجرایی شده‌اند و همین امر بسیار امیدوار کننده است.

وی یادآور شد: در ادامه راه بسیج و بخش خصوصی به میدان آمده‌اند که پیام‌های زیادی برای ما دارد چرا که هر جا به بن بست خوردیم بسیج وارد میدان شده و تا امروز در حوزه‌های نظامی، علمی، فرهنگی و در حوزه اقتصاد در میدان بوده‌اند و انشاالله در سایر حوزه‌ها نیز ورای جناح‌ها برای مردم و ملت فعالیت داشته باشند.


قدرتی بیان کرد: دستگاه قضا تکمیل کننده کار ستاد تسهیل است و نقش آن در ستاد اقتصاد مقاومتی یک فعالیت نهایی است.

رئیس کل دادگستری قزوین تصریح کرد: سرمایه‌های کشور اموال همه مردم است و وقتی کاری راحت حل می‌شود نباید بگذاریم در پیچ و خم‌های اداری و قضائی وارد شود که میلیاردها سرمایه تلف و صدها نفر کار خود را از دست بدهند بلکه با همفکری و همدلی و تعامل می‌توان به نقاط بسیار خوبی در عرصه صنعت و اقتصاد رسید

وی گفت: یکی از گام‌های دستگاه قضا در این زمینه می‌تواند آموزش و توجیه قضات که در محور صنعت و اقتصاد مقاومی فعالیت می‌کنند باشد.

قدرتی در خاتمه ضمن استقبال از حضور پارک علم و فناوری در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: حضور دغدغه داران عرصه اقتصاد و صنعت می‌تواند یاریگر دستگاه قضا برای گام‌های رو به جلو در این عرصه باشد./مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.