تسهیلات ویژه برای ۶۰ واحد تولیدی بدهکار بانکی در قزوین تعیین شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در قالب یک تفاهم نامه ها با مسوولان بانکی، صاحبان واحدهای تولیدی بدهکار مستقر در شهرک های صنعتی استان می توانند با پرداخت ۱۰ درصد بدهی خود و پرداخت اقساطی مابقی، واحد خود را از بانک ها در اختیار بگیرند.

حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر افزود: صاحبان این واحدها می توانند با پرداخت ۱۰ درصد از بدهی خود به شکل نقدی و بازپرداخت مابقی آن در اقساط ۶۰ ماهه به بانک ها، واحدهای خود را که در جانشینی بانک ها درآمده اند،در اختیار بگیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به دلیل بدهکاری در جانشینی بانک ها درآمده اند و این تفاهم نامه فرصت بسیار خوبی برای صاحبان قبلی این واحدهاست تا با پرداخت بدهی خود در یک شرایط ویژه بار دیگر واحد تولیدی خود را در اختیار گرفته و مدیریت کنند.

این مسوول گفت: این تصمیم در راستای کمک به پیشبرد اهداف تولید و حمایت از صنایع اتخاذ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: سیاست کلان کشور در رابطه با واحدهای تولیدی این است که هیچ کارخانه ای به بهانه بدهی نباید تعطیل شود.

خانپور اظهار داشت: با همکاری بانک ها، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و حمایت استانداری و مدیران دستگاه های اقتصادی و خدمات رسان و با پشتیبانی دادگستری و ستادهای اقتصاد مقاومتی و تسهیل تلاش داریم تا امسال نزدیک به ۱۰۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را فعال کرده و به چرخه تولید بازگردانیم. 

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.