جلسه هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین و بازدیداز شرکت های ماشین سازی استیل غرب ، توسعه بازار راسن و ارجمند چاپ کاسپین

🔹صبح روز چهارشنبه 13 اسفند ماه سال ۹۹ ، جلسه هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در شرکت صنعت پلاست آبیار برگزار گردید و در ادامه از شرکت های ماشین سازی استیل غرب ، توسعه بازار راسن و ارجمند چاپ کاسپین بازدید بعمل آمد.

🔹این جلسه با حضور آقای مهندس عبدیان رئیس محترم اتحادیه و آقایان جعفرزاده ، پازوکی و جباری از اعضای محترم هیات مدیره و خانم برومند دبیر اتحادیه برگزار شد.

🔹 درجلسه فوق درمورد مشکلات صادرکنندگان بخصوص رفع تعهدات ارزی که به کررات توسط شرکتها مطرح شده است و مشکلات دیگری مانند کمبود مواد اولیه و واردات این مواد و … بحث و گفتگو انجام گرفت.

🔹 پیرو بازدید میدانی از شرکتهای عضو اتحادیه از شرکت های ماشین سازی استیل غرب ، توسعه بازار راسن و ارجمند چاپ کاسپین بازدید بعمل آمد.

📌 بازدید از شرکت دانش بنیان ماشین سازی استیل غرب

🔹 شرکت دانش بنیان ماشین سازی استیل غرب به مدیرعاملی آقای مهندس سعید فاتحی در زمینه طراحی و ساخت دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) فعالیت دارد.

🔹️این شرکت حدود 22 سال است که فعالیت خود را شروع و حدود 10 سال است که بصورت تخصصی در رابطه با طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) فعال می باشد.

🔹️آقای مهندس فاتحی مشکلات رفع تعهدات ارزی وکمبود فضای کافی جهت تولیدات بیشتر و توسعه شرکت را بعنوان مسائل اصلی کاهش تولید و صادرات خود مطرح نمودند.

📌 بازدید از شرکت توسعه بازار راسن

🔹️در ادامه بازدیدهای امروز از شرکتهای عضو اتحادیه واقع در شهرک صنعتی کاسپین از شرکت توسعه بازار راسن به مدیرعاملی آقای دکتر مجتبی شهرامیار بازدید به عمل آمد.

🔹️این شرکت فعالیت خود را در سال 1393 آغاز نموده و در زمینه فرآوری و بسته بندی کشمش و خرما با هدف توزیع در داخل کشور و نیز صادرات مشغول به کار می باشد و از همان ابتدا قریب به 90% از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می نماید.

🔹️این شرکت به تازگی در کنار خطوط تولید فرآوری و بسته بندی کشمش ، خرما ،چیپس خرما و خمیر خرما ، خط تولید سریال بار ( میکس غلات ، آجیل و میوه ) خود را نیز راه اندازی نموده است.

🔹️آقای دکتر شهرامیار مشکل باقی مانده سموم کشمش را بعنوان یکی از معضلات اصلی شرکتهای فرآوری و بسته بندی کشمش بیان نمود .همچنین ایشان بیان داشتند بازرسی غیر اصولی مرز بازرگان باعث آسیب به کالاهای صادراتی بخصوص کالاهای خوراکی می گردد و باعث شده این شرکت نتواند از مرز زمینی بازرگان استفاده کند و بیشتر محصولات خود را از طریق حمل و نقل دریای از جنوب کشور صادر میکند.

📌 بازدید از شرکت ارجمند چاپ کاسپین

🔹 آخرین شرکتی که امروز مورد بازدید اعضای هیات مدیره اتحادیه قرار گرفت شرکت ارجمند چاپ کاسپین به مدیرعاملی خانم مهندس مهناز جلالی نیا بود.

🔹️این شرکت در زمینه تولید و چاپ لیبل های شرینک و بسته بندی انواع لیبل و لفاف از جنس های مختلف فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.