دیدار اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

در این دیدار آقای مهندس عبدیان ریاست محترم اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی کاسپین نیز حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی صنعتی استان قزوین، ” حمیدر رضا خانپور ” مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: خوشبختانه در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده در بحران ویروس کرونا و کمک به دانشگاه علوم پزشکی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه پیشتاز بوده اند و باهدا کمک نقدی و ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها مشارکت کردند.
وی از استقرار 400 سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و افزود: در حال حاضر 215 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین فعال بوده و زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر را فراهم نموده است.
رئیس مجمع شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: از 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، 12 سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می باشند که سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی 90 میلیون یورو با اشتغال 13 هزار و هفتاد نفر می باشد.
خانپور در پایان خواستار تسهیل گری در برخی از دستورالعمل ها، بخشنامه ها و قوانین حوزه صنعت و تولید در تحقق بخشیدن به شعار سال ” تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ” شد.
در ادامه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی کاسپین گزارشی از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی کاسپین ارائه کرد.
درپایان سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه تولید کنندکان و صنعتگران در خط اول جبهه اقتصادی هستند تصریح کرد: سرمایه گذارانی که با عشق و علاقه وارد این عرصه گام برداشتند و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم ایجاد کردند اصل جنگ با دشمن در این جبهه است.
وی اظهار داشت: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان باید قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه های ساختار کهنه دولت اصلاح و با ارایه طرح ها و لوایح بر اساس مقتضیات روز و در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید و صنعت ایجاد شود.
سردار رفیعی آتانی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی هم افزایی و پشتیبانی از ارکان نظام را از الزامات در پیشبرد این اهداف برشمرد
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان از تمامی مدیران حوزه اقتصادی که از تولید کنندکان و صنعتگران حمایت نموده تا سرمایه گذاران با خاطر آسوده به تولید پرداخته و ایجاد اشتغال نمایند تقدیر و تشکر ویژه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.