فراخوان ثبت نام برنامه «ظرفیت سازی و کمک به شرکتهای کوچک و متوسط صادراتی ایران جهت بازاریابی آنلاین»

به اطلاع علاقمندان می رساند، سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت ITCInternational Trade Center (نهاد وابسته به سازمان ملل – آنکتاد – و سازمان جهانی تجارت) و در قالب یکی از فعالیت‌های پروژه در حال اجرا با عنوان برنامه « ظرفیت سازی و کمک به شرکتهای کوچک و متوسط صادراتی ایران جهت بازاریابی آنلاین»  از شرکت های علاقمند دعوت به ثبت نام می کند.  این برنامه به منظور حمایت از توسعه تجارت الکترونیک بنگاه های کوچک و متوسط، طی سال 2022 و 2023  با بهره گیری از مشاوران بین المللی به اجرا در می آید.

اهداف پروژه:

1. ظرفیت سازی برای 150 شرکت کوچک و متوسط ایرانی در زمینه بازاریابی آنلاین با رویکرد صادراتی،

2. معرفی آنلاین محصولات و خدمات 150 شرکت کوچک و متوسط ایرانی منتخب در بازارهای صادراتی و کمک به دسترسی آنها به خریداران بالقوه،

مخاطبان پروژه:

هدف از این مرحله حمایت از 150 شرکت کوچک و متوسط ایرانی منتخب می باشد. شرکت های واجد شرایط کوچک و متوسط صادراتی از تمام مناطق ایران، می توانند درخواست خود را با تکمیل فرم ارایه نمایند.

 تلاش می شود دراین برنامه از بین شرکت های کوچک و متوسطی که صادراتی هستندشرکت هایی انتخاب شوند که (الف) از حداقل ظرفیت لازم برای بازاریابی دیجیتال نظیر وب سایت و نیروی انسانی متناسب با آن برخوردار باشند.(ب) ظرفیت کافی برای پاسخگویی به مشتریان خارجی بالقوه را داشته باشند و (ج) حوزه فعالیت آنها در دامنه بخش های اولویت دار و واجد اهمیت برای توسعه صادرات قرار گیرد.

  فرآیند اجرا

 برای شرکت های منتخب ابتدا اصول بازاریابی آنلاین با رویکرد صادراتی به صورت حضوری و آنلاین توسط مدرسین خارجی و به زبان انگلیسی آموزش داده خواهد شد. سپس زمینه لازم برای تبلیغات کالاها یا خدمات شرکت های منتخب صادراتی در پلت فرم های دیجیتال بازارهای هدف صادراتی ایجاد می شود.

مرحله (1) شناسایی، گروه بندی و انتخاب 150 شرکت کوچک و متوسط ایرانی در بازاریابی آنلاین،

مرحله (2)  آموزش وظرفیت سازی برای SMEها در جهت معرفی و بازاریابی محصولات در بازارهای صادراتی،

مرحله(3) ترویج محصولات و خدمات SMEها از طریق بازاریابی آنلاین انجام  و تداوم پشتیبانی به منظور تحقق صادرات،

  توضیح اینکه: شرکت های منتخب برای شرکت در دوره های آموزشی یا تبلیغات در بازارهای هدف  هزینه ای نمی پردازند و  هزینه تبلیغات محصولات آنها در بازارهای هدف از محل منابع پروژه  پرداخت می شود.                                                              

نحوه ثبت نام

تکمیل بر خط فرم موجود در لینک زیر توسط شرکت متقاضی برخورداری از حمایت های این برنامه الزامی است.

سازمان توسعه تجارت با همکاری مرکز بین المللی تجارت از بین متقاضیان واجد صلاحیت بهترین ها را انتخاب خواهد کرد. در جریان بررسی پاسخ های شرکت هایی که این فرم را تکمیل خواهند کرد، احتمال اینکه سازمان توسعه تجارت برای تکمیل فرایند ارزیابی خود نسبت به بازدید از شرکت و برگزاری مصاحبه ویدیویی یا حضوری با مسئولان شرکت اقدام نماید، وجود دارد.

از شرکت‌های علاقه‌مند دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ  24 شهریور ماه سال 1401 نسبت به تکمیل آنلاین فرم ثبت نام در لینک زیر اقدام نمایند و در صورت نیاز به راهنمایی، با شماره 02122664029  یا ایمیل  ITPOITC@TPO.IR  تماس حاصل فرمایند.

لینک فرم ثبت نام آنلاین:         https://forms.gle/ECj6z1nmQviWeVo57                                                                                                      

* فرم ثبت نام  حتماً به زبان انگلیسی تکمیل شود.

**فرد معرفی شده در قالب فرم فوق باید مسلط به زبان انگلیسی باشد چرا که دوره آموزشی و سایر هماهنگی ها  توسط مدرسین ITC و به زبان انگلیسی انجام می شود.

***آشنایی فرد معرفی شده با نحوه کار با پلت فرم های تجارت الکترونیک می تواند به استفاده حداکثری از این پروژه کمک کند و  اکیداً مورد توصیه می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.