قدردانی رئیس اتحادیه صادرکنندگان از زحمات مدیران شرکت شمس آذر و کادر فنی باشگاه شمس آذر بابت کسب قهرمانی مقتدرانه در لیگ دسته یک فوتبال کشور در دو رده بزرگسالان و امید

  مهندس مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در پیامی از زحمات مدیران شرکت شمس آذر و کادر فنی باشگاه شمس آذر بابت کسب قهرمانی مقتدرانه در لیگ دسته یک فوتبال کشور در دو رده بزرگسالان و امید،  قدردانی و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بنام خدایی که برکت بخش حرکت هاست

افتخاری ستردنی بر تارک فوتبال استان قزوین

کسب موفقیت نه تصادفی است و نه دستخوش سرنوشت است!!!، موفقیت در سایه برنامه ریزی دقیق ، مهره چینی درست و حمایت های مادی و معنوی کسب می گردد که در این مسیر این حق باری تعالی است که به حرکت های مان برکت می بخشد.

حال در این میان کسب قهرمانی مقتدرانه در لیگ دسته یک کشور در دو رده بزرگسالان و امید و حضور قاطعانه در کارزار لیگ برتر کشور، از این قاعده مستثنی نبوده و نیست، حمایت های بی دریغ مدیریت محترم کارخانجات شمس آذر دردرجه اول از ورزش این استان و قوام بخشیدن به یک تیم متحد و همدل آنهم با سرمربیان بومی نوید روزهای آتی فوتبال در این استان را دارد.

در این میان از نقش مدیرعامل باشگاه جناب شهاب زندی ، سرمربیان هر دو تیم الخصوص برادر عزیزم مهندس سعید دقیقی و تمامی کادر فنی و در نهایت بازیکنان غیور آن نباید گذشت.

ایجاد باور قهرمانی و تزریق شخصیت قهرمانی که خود از از کسب قهرمانی با ارزشتر است، زیرا توانستن فرزند مشروع خواستن است و اینگونه قدرتمندانه حضور در لیگ برتر کشور که در نوع خود اتفاق کم نظیری در فوتبال کشور است، روایت خاص خود را دارد.

بر خویش فرض دانسته قدر شناس این همه کوشش، تلاش و حمایت شما سروان عزیزم مهندس پوراسمعیل و مهندس نجفیان باشم که دل نوجوانان و جوانان این استان را شادمان نمودید که در لحظه لحظه های این موفقیت خود را شریک این شادی می دانستند . خدواند دل تان را شاد گرداند.

اینک در آغاز راه دشوارتر و صعب تری قرار گرفته ایم که با عنایت به پروردگار و در سایه این اتحاد امید به انجام آن داریم … برقرار و پاینده باشید

 برادر کوچک شما : مهدی عبدیان

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.