معاون دادستان کل کشور: مشکلات ‌تولید و صنعت ربطی به آمریکا ‌ندارد/ دست مانع‌تراشان تولید را قطع می‌کنیم ‌

معاون دادستان کل کشور گفت: قوانین بانکی و مالیاتی حوزه تولید باید مورد اصلاح و بازنگری قرار بگیرند و باید همه کوشش خود را برای از بین بردن آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی تولیدکنندگان به کار بگیریم.

سعید عمرانی ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات امام‌علی(ع) اداره ارشاد این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تحریم اقتصادی نمی‌تواند کمر اقتصاد ما را بشکند؛ بلکه امروز به خاطر مشکلاتی که خودمان به وجود آورده‌ایم، موانع برای تولید ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که بسیاری از مشکلات حوزه تولید و صنعت ارتباطی به آمریکا و دشمنان ما ندارد؛ بلکه این مشکلات با بی‌تدبیری‌های داخلی ایجاد شده که باید با همکاری این مشکلات را برطرف کنیم.

عمرانی با اشاره به موانع بانکی و مالیاتی پیش روی اصحاب تولید و صنعت ادامه داد: قوانین بانکی و مالیاتی حوزه تولید باید مورد اصلاح و بازنگری قرار بگیرند و باید همه کوشش خود را برای از بین بردن آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی تولیدکنندگان به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه به هیچ شخصی در هر پست و مقامی اجازه ایجاد مانع برای تولیدکنندگان را نمی‌دهیم، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید در این حوزه مطالبه‌گری کنند و اطمینان داشته باشند که دستگاه قضا دست همه افرادی که مانع‌تراشی برای تولید کنند را قطع می‌کند.

حریم صنعت و تولید مقدس است

معاون قضایی دادستان کل کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه تولیدکنندگان نقش اصلی را در رفع حوائج و نیازهای جامعه دارند، گفت: با این حال شرایط تولید در کشور ما سخت و قدم گذاشتن در این مسیر دشوار است و به همین خاطر کار تولیدکنندگان یک کار جهادی و برای کشور اسلامی ما مقدس محسوب می‌شود.

عمرانی حریم صنعت و تولید را مانند حریم دانشگاه مقدس توصیف کرد و افزود: باید حرمت تولیدکنندگان همواره حفظ شود و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم که تندیس صنعتگران ما را بسازند و در معابر عمومی شهرها بگذارند؛ چرا که این افراد بزرگ‌ترین نقش را در رفع نیازهای مردم دارند.

وی در ادامه با بیان توصیه‌های اخلاقی به مدیران استان قزوین عنوان کرد: نباید این‌طور فکر کنیم که چون مقام و منصب داریم، از مردم بالاتر هستیم، بلکه خادم ملتی هستند که شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده و اگر این دست‌پروده‌های بزرگ ملت ما نبودند، امروز ما هم صاحب هیچ پست و مقامی نبودیم./تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.