نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دمشق/سوریه٢٠٢١

نشست تخصصی با موضوع برپایی نمایشگاه دائمی در کشور سوریه با حضور قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، محمد بیگی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان وجمعی از مدیران صاحب نظر اقتصادی که امروز 9 آبانماه 1400 برگزار شد.

مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست به شرح ذیل می باشد:
1-تبیین ضروریات واهداف حضور بازرگانان و صنعتگران ایران بویژه استان قزوین در جهت افزایش سهم بازار 3درصدی ایران با برگزاری نمایشگاههای بین المللی و بهمرسانی در نمایشگاه دائمی دمشق.
2- ارایه یارانه های حمایتی از سوی شرکت شهرکهای صنعتی جهت حضور هیات‌های تجاری و غرفه داران در نمایشگاه دائمی
3- حضور فعال استان قزوین در نمایشگاههای بین المللی سوریه

پیرو این نشست استان قزوین در نظر دارد حضور فعالی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دمشق/سوریه٢٠٢١ که در تاریخ ٨ الی ١٢ آذرماه ١۴٠٠ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دمشق برگزار می گردد داشته باشد . فعالین اقتصادی استان می توانند اطلاعات این نمایشگاه و لیست کالاهای مجاز به صادرات سوریه را در لینکهای زیر دریافت نمایند.

قابل ذکر است در جلسه امروز مقرر گردید شرکت شهرکهای صنعتی استان برای حضور فعال تجار در این نمایشگاه 80 درصد هزینه ها را تا سقف 250 میلیون تومان به صورت یارانه حمایتی به شرکت کنندگان پرداخت نماید.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از نمایشگاه سوریه (دمشق) می توانند با شماره های ذیل تماس بگیرید.
مهندس جوادی : 09128826849
مهندس خداداد بیگی : 09123811868

دریافت اطلاعات نمایشگاه

دریافت لیست کالاهای مجاز صادراتی به سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.