واحدهای صنعتی تعطیل شده در استان قزوین باید احیاء شوند

 رئیس جمهور گفت: برخی واحدها در استان قزوین خصوصی سازی شده اما به جای رونق دچار وقفه شده که باید این مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شود و این شرکت‌ها راه اندازی شوند.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه دولت در کشاورزی دنبال کار دانش بنیان است، اظهار کرد: استان قزوین یک استان صنعتی است و باید دانش پایه شدن این صنایع مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت آن دسته از صنایعی که به هر دلیلی دچار وقفه شده‌اند حتماً باید از سر گرفته شود، تاکید کرد: ساخت یک کارخانه هزینه‌های زیادی دارد اما وقتی کارخانه‌ای موجود است و زیرساخت آن وجود دارد باید مشکل را رفع و هموار کنیم.

رئیس جمهور عنوان کرد: برخی واحدها در استان قزوین خصوصی سازی شده اما به جای رونق دچار وقفه شده که باید این مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شود و این شرکت‌ها راه اندازی شوند.

وی با اشاره به اینکه معطل ماندن ظرفیت‌های صنعتی استان قزوین قابل قبول نیست، اضافه کرد: باید این کارخانه‌ها به مدار تولید برگردد و نباید ظرفیت معطل نداشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان مشکلاتی، از جمله کمبود سرانه دارد باید مورد پیگیری جدی قرار بگیرد، تصریح کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین نیاز استان است و باید در اولویت دولت قرار بگیرد.

وی در رابطه با تنش‌های آبی استان قزوین نیز ادامه داد: ما کبمود آب نداریم بلکه باید مدیریت آب را اصلاح کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید نسبت به توسعه صنعت گردشگری کار جدی انجام شود، تاکید کرد: دولت خانه باید ترمیم، آزادسازی و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: برای پیشرفت کار در استان قزوین اعتبارات ریالی و ارزی تخصص داده شد و اصحاب رسانه باید مصوبات سفر را پیگیری کنند تا شاهد اجرای آن باشیم./خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.