ورود به قاره سیاه از طریق استفاده از ظرفیتهای کشور همسایه

مدیرکل آفریقای سازمان توسعه تجارت از فرصت ایجاد شده در نمایشگاه دروازه صادرات به آفریقا در استانبول برای آشنایی تجار ایرانی و آفریقایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، سیدمحمدصادق قنادزاده مدیرکل آفریقای سازمان توسعه تجارت از حضور و مشارکت شرکتهای توانمند تولیدی و صادراتی کشورمان در فرصت کم نظیر نمایشگاه دروازه صادرات به آفریقا در قالب پاویون ج.ا.ایران خبر داد.

وی گفت : این رویداد بمنظور برقراری ارتباط مستقیم و رو در رو با فعالان بازار آفریقا و آشنایی آنان با ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورمان در تاریخ 26 الی 28 آذر ماه سال 1401 در شهر استانبول کشور ترکیه و در محل نمایشگاه  CNR برگزار می شود.

قنادزاده تاکید کرد: این رخداد با دعوت از تعداد زیادی از شرکت های فعال آفریقایی این امکان را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا در این بازار با تجاری بالغ بر 1000 میلیارد دلاری، حضور یابند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت های توانمند صادراتی کشور با حضور در این نمایشگاه می توانند طی چند روز با تجار بیش از 40 کشور آفریقایی از نزدیک و رودر رو مذاکره کنند.

 مدیرکل آفریقای سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه نمایشگاه صادرات به آفریقا امکان آشنایی و ملاقات با برندها و تأمین کنندگان پیشرو جهان، بهره مندی از تجربیات موفق سایر کشورهای پیشرو در بازار آفریقا را فراهم می کند گفت: علاوه بر اینها، باعث صرفه جویی بسیار مناسبی برای فعالان حوزه تجاری کشور می شود.

 وی افزود: به منظور معرفی هرچه بیشتر فرصت های تجاری و سرمایه گذاری کشورهای حوزه آفریقا و اهمیت حضور و مشارکت در نمایشگاه مذکور در هفته پایانی آبان ماه همایشی با حضور شرکتهای علاقمند، فعالین اقتصادی و مجری برگزاری پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه (همایشگران سام) در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.