پیام تبریک مهندس مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز ملی صادرات سال 1400

به نام خداوند بخشنده مهربان
از سال 1376 بیست و نهم مهرماه با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بعنوان روز ملی صادرات تعیین گردید. روز پاسداشت از تلاشگران توانگراقتصادی کشور عزیزمان که در آماج حملات تند تحریم های ظالمانه در میدان مبارزه با رقبایی قدرتمند قرار گرفته اند و با وجود موانع بسیاری که سد راه آن‌ها قرار دارد، به حرکت در مسیر توسعه ادامه می‌دهند.
به حق صادرکنندگانی که با وجود قوانین و مقررات دست و پاگیر چند سال اخیر که در حوزه صادرات و تجارت بیشتر از سایر بخش‌ها بوده است با درایت و فعالیت خود برای بهبود معیشت مردم و توسعه اقتصاد کشور ارزها را بسمت میهن عزیزمان سرازیر کرده اند و ذخایر ارزی کشور را پر و حجیم تر می کنند شایسته تکریم و تحسین می باشند.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و به عنوان عضوی کوچک از جامعه صادرکنندگان ایران اسلامی ، ضمن گرامیداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی از فاتحان بازارهای صادراتی به ویژه صادرکنندگان پرتلاش استان قزوین قدردانی نموده و روز ملی صادرات را تبریک عرض می نمایم.
و با توجه به اینکه در سال “ تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” قرار داریم از مسوولین محترم دولت جدید خواستارحمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستم و به صراحت به نمایندگی از این قشر پرتلاش می گویم صادرکنندگان مشوق‌های مالی و صادراتی نمی‌خواهند، بلکه تنها خواستار مسیر هموار و امن برای حرکت هستند تا با اعتماد و اطمینان در مسیر پیش‌رو حرکت کنند .
در پایان از خداوند منان توفیق روز افزون صادرکنندگان در اعتلای نام و نشان ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان را مسالت می نمایم.

مهدی عبدیان
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.