پیام مهندس مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان قزوین به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

🌺 سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” 🌺

با سلام در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی”و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو ، تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما صادرکنندگان گرامی و خانواده های محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

پیام بهار، نو شدن و تازگی جهان است. از قرآن کریم که بشارت تحول و تغییر احوال داده و خدای باری تعالی استغاثه می‌کنیم که در این آغاز سال «احسن الحال» را برای ما مقدر سازد.

سال ۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و التهابات اقتصادی و اجتماعی به پایان رسیده است. امیدوارم سال جدید سالی متفاوت و سرشار از نور امید برای همه ملت ایران باشد.

باوجود تمامی دشواری‌ها، فعالان اقتصادی در صف نخست مقابله با تحریم و کرونا، موفق شدند چرخ تولید و صادرات را بگردانند و به سهم خود از افزایش دشواری‌ها جلوگیری کنند.

در عین حال، به نظر می‌رسد علیرغم همه بیم‌هایی که برای اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۰ وجود داشت با روی کار آمدن دولت جدید و تلاش مضاعف آن جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین نشانه‌های مثبت برای ایجاد گشایش در روابط بین‌المللی و پایان تحریم های ظالمانه و نیز امیدواری برای پایان پاندمی ویروس کرونا در سال جدید ،امیدها را در دل مردم سختکوش سرزمین پاکمان ایران زنده کرده است.

بروز این نشانه‌های مثبت در آغاز بهار ۱۴۰۱، نویدبخش کاهش دشواری‌ها است.

تمام امید فعالان اقتصادی و صادرکنندگان آن است که دولت بتواند در سال جدید، ثبات را به اقتصاد ایران بازگردانده و از تغییر مکرر قوانین و صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های تهدیدکننده ثبات اقتصادی بپرهیزد تا شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد ایران باشیم.

اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین با تمام افت و خیزهایی که پشت سر گذاشته است، همواره حامی و پشتیبان صادرکنندگان استان بوده و در سالی که گذشت تلاش نمود تا جای ممکن پیگیر رفع موانع تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان باشد و همچنان نیز در این راستا می کوشد.

مطالبه گری، توسعه کشورهای هدف صادراتی، اطلاع رسانی، تسهیلگری در صادرات، آموزش و انعکاس مشکلات و موانع راه صادرات به مسئولین و تصمیم سازهای اقتصادی، اهداف اصلی اتحادیه صادرکنندگان است و تلاش می کنیم این اهداف را محقق نماییم.

در نهایت بر خود لازم می‌دانم تا یک بار دیگر، از تلاش بی‌وقفه و اثرگذار صادرکنندگان خدوم و دلسوز این مرز و بوم قدردانی نموده و برای سال ۱۴۰۱ سلامتی توام با موفقیت را برای آنها آرزو نمایم.

مهدی عبدیان
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.