۱۲ هکتار زمین در شهرک صنعتی خرمدشت به سرمایه گذاران واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۲ هکتار زمین طی ۹ ماهه سال جاری در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان برای ساخت واحدهای تولیدی به سرمایه گذاران واگذار شد.

رضا صفاری با اعلام این خبر افزود: خرمدشت از حیث میزان واگذاری زمین به سرمایه گذاران در سال جاری رتبه نخست و از حیث تعداد جذب سرمایه گذار نیز چهارمین شهرک صنعتی پرتقاضا در این استان بوده است.

وی اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال همچنین ۱۸ سرمایه گذار در شهرک صنعتی خرمدشت جذب و با عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین زمین دارای زیرساخت دریافت کرده اند.

به گفته این مسوول، با جذب این تعداد سرمایه گذار زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۷۰ نفر در منطقه نیز فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی خرمدشت آماده سازی شده است، یادآور شد: خرمدشت از شهرک های صنعتی پرتقاضا برای جذب سرمایه گذار به شمار می رود.

صفاری خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی جذب شده و بیش از ۷۰ واحد تولیدی نیز در آن از پروانه بهره برداری برخوردار هستند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

علاوه بر صنایع مستقر در شهر صنعتی البرز و واحدهای تولیدی که به شکل پراکنده در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند، نزدیک به یک هزار واحد تولیدی نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان دارای پروانه بهره برداری هستند./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.