مراحل در خواست

با سلام، به پیشخوان اینترنتی مدیریت امور کارت های عضویت و بازرگانی در سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند خوش آمدید. با استفاده از این پیشخوان می توانید نسبت به ثبت درخواست صدور، تمدید، تغییر، انتقال، المثنی و یا تغییر نوع کارت عضویت یا بازرگانی خود اقدام نمایید.
مراحل ثبت درخواست به صورت زیر است:
  • ابتدا اطلاعات خود را در این پیشخوان ثبت نمایید.
  • سپس فرم هایی که به صورت الکترونیکی در اختیار شما قرار داده می شود را چاپ نموده و با مراجعه به سازمان های مربوطه، گواهی های مورد نیاز را اخذ کنید.
  • در ادامه، اطلاعات پرونده خود را تکمیل نموده و پس از اسکن تصویر مدارک، فایل های مربوطه را در این پیشخوان بارگذاری نمایید.
  • با ثبت درخواست و تایید نهایی، پرونده شما به صورت الکترونیکی برای اتاق مربوطه ارسال می گردد. و بررسی پرونده شما به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.
  • درصورت ناقص بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به شما اطلاع داده می شود تا با مراجعه مجدد به همین پیشخوان، اطلاعات و مدارک را تکمیل نمایید و درصورت کامل بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به شما اطلاع داده می شود تا با در دست داشتن اصل مدارک، جهت تکمیل ثبت نام به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یا اتاق تعاون مربوطه مراجعه نمایید.
  • تا زمانی که کارت را تحویل نگرفته اید؛ می توانید با مراجعه مجدد به این پیشخوان از آخرین وضعیت درخواست خود در اتاق بازرگانی/ اتاق تعاون/ سازمان صنعت معدن و تجارت مربوطه مطلع شوید.
مناسب است قبل از آغاز ثبت درخواست، به نکات زیر توجه شود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.