بازدید اعضای هیات مدیره از سه شرکت عضو اتحادیه در شهرک صنعتی لیا

📆 دوشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۹

🔹️صبح امروز ، جلسه هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان قزوین با حضور آقای مهندس عبدیان رئیس محترم اتحادیه و آقایان جعفرزاده ، پازوکی و جباری از اعضای محترم هیات مدیره و خانم برومند دبیر اتحادیه در دفتر آقای پازوکی در شرکت شیمیلیا واقع در شهرک صنعتی لیا برگزار گردید.

بازدید از شرکت سمبل شیمی

🔹️ پیرو مصوبات قبلی جلسات هیات مدیره اتحادیه مبنی بر بازدید میدانی از شرکتهای عضو برای دیدن و شنیدن مشکلات آنها از نزدیک ، اعضای هیات مدیره اتحادیه امروز از شرکت سمبل شیمی بازدید بعمل آوردند.

🔹️ شرکت سمبل شیمی به مدیریت آقای جویائیان از صادرکنندگان مطرح استان در حوزه مواد شوینده می باشد.

🔹️ در این رویداد آقای جویائیان مشکلات صادراتی شرکت از جمله رفع تعهد ارزی و گرانی مواد اولیه و همچنین سایر مسائل شرکت را مطرح نمودند.

بازدید از شرکت شیان آویژه

🔹️ در ادامه اعضای هیات مدیره اتحادیه از شرکت شیان آویژه به مدیریت آقای خاکبازان فرد بازدید کردند.

🔹️ شرکت شیان آویژه در زمینه چاپ لفاف بسته بندی فعالیت دارد‌.

🔹️ در این بازدید آقای خاکبازان فرد مشکل اصلی شرکت را رفع تعهد ارزی بیان داشتند که باعث توقف صادرات این شرکت در سال ۹۹ شده است.

بازدید از شرکت پیشگامان کالا آوران کاسپین

🔹️ در ادامه بازدیدهای امروز از شرکتهای عضو اتحادیه واقع در شهرک صنعتی لیا که درخواست حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه جهت مطرح کردن مشکلات خود را داشتند، از شرکت پیشگامان کالاآوران کاسپین نیز بازدید شد.

🔹️ این شرکت در زمینه تولید انواع اسکاچ و سیم ظرفشویی فعالیت دارد.

🔹️آقای صابونیها مدیرعامل شرکت پیشگامان کالاآوران کاسپین مشکل واردات مواد اولیه و عدم ترخیص آنها از گمرک را که باعث تعطیلی چند ماهه کار شرکت شده بود و همچنین مشکل رفع تعهدات ارزی را از عمده ترین مسائلی که با آن روبرو بوده اند ،مطرح نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.