۳۰و احد تولیدی از بحران خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اعلام این موضوع که در ابتدای سال ۵۸ واحد تولیدی بحران زده در استان بوداعلام کرد: ۳۰و احد تولیدی از ابتدای سال به چرخه تولید بازگشتند.

منوچهر حبیبی در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین اطهار کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین شاهین که دستگاه قضا در کنار تولید ایستاده است و خروجی عملکرد این کار گروه‌ها در دو موضوع تولید و اشتغال استان قابل ارزیابی است و ماحصل تصمیم گیری ها باید در دو زمینه اشتغال و تولید دیده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: سال ۹۹ سال بسیار سختی برای تولید و اقتصاد بود؛ بالارفتن و کمبود ارز و تحریم که قصه درازی دارد، محدودیت صادرات و واردات به تولید فشار آورد ولی در کنار این اتفاقات این نشست‌ها اتفاق افتاد تا تولید و اقتصاد ما کمر خم نکند.

وی ادامه داد: امروز به خروجی ستاد اقتصاد مقاومتی استان نگاه می‌کنیم که در زمان آغاز فعالین تعداد واحدهای بحران دار ۵۸ عدد بود و هم اکنون تعداد این واحدها ۲۸ عدد شده است و نیز تعدیل نیروی انسانی در سال جاری نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است.

حبیبی بیان کرد: در برخی شهرستان‌ها مثل تاکستان فرماندار و کارفرمایان شهر اذعان داشتند که کارگر ماهر کم داریم و به برای هر تعداد کارگر ماهر و مرتبطی که در استان باشد کار داریم.

این مسئول مطرح کرد: ماحصل تلاش همه و انسجام دستگاه‌ها و احتمام مدیران واحدهای تولیدی شرایط را بهتر کرده است، طبق اطلاعاتی که به ما می‌رسد با توجه به این مسئله که در روزهای پایانی سال هستیم کارفرمایان تلاش می‌کنند تا پایان سال حقوق و مزایای کارگران را پرداخت کنند و تا این لحظه گزارش عدم پرداخت نداشتیم و روند بد نبوده و تقریباً شرایط آرامی را طی می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تصمیمات ما بر روند کار و تولید مؤثر است، باید با همین جدیت برنامه جامع و کاملی برای سال آتی برنامه ریزی شود و با تجربه امسال برای سال آتی برنامه ریزی کنیم تا انشاالله موانع تولید به صورت کامل رفع شود و به کشور در روند رسد اقتصادی کمک کنیم./مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.