بازارسازی برای تولیدات مهمترین برنامه پشیبانی از تولید است

استاندار قزوین گفت: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ بازارسازی برای تولیدات صنعتی و کارگاهی را به عنوان مهمترین برنامه و رهیافت پیش‌بینی کرده‌ایم که از این طریق رونق و جهش تولید ملی هم اتفاق می‌افتد.

هدایت‌الله جمالی‌پور ، با تأکید بر لزوم ظرفیت‌سازی برای رشد صنایع و واحدهای تولیدی در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید اظهار داشت: برای تحقق شعار سال 1400 بازارسازی برای تولیدات صنعتی و کارگاهی را به عنوان مهمترین رویکرد و رهیافت پیش‌بینی کرده‌ایم که از این طریق رونق و جهش تولید ملی هم اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: امروز دیگر بازاریابی و بازارداری جواب نمی‌دهد و به همین جهت نخستین گام ما برای پشتیبانی و حمایت از تولید ایجاد بازارهای متنوع و پرظرفیت برای تولیدکنندگان است تا از این طریق صنعتگران و مدیران تولیدی ما هم برای افزایش تولید انگیزه پیدا کنند و ظرفیت‌های خالی ‌مانده کارگاه‌های تولیدی خود را به کار بگیرند.

جمالی‌پور رفع مشکلات بانکی را مهمترین کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در سال گذشته دانست و ادامه داد: در سال جهش تولید که به تازگی آن را پشت سر گذاشتیم، مهمترین گرفتاری ما رفع اختلافات بین بانک و تولیدکنندگان بود که بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی را با اخذ مهلت از بانک برای بازپرداخت بدهی و تسهیلات حل کردیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال 1399 بیشتر مطالبات کارگری واحدهای صنعتی و کارخانجات راکد در استان قزوین پرداخت شد و تعداد کارخانه‌های بدهکار به کارگران به زیر 30 واحد صنعتی رسید.

تولید مهمترین شاخصه ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی

استاندار قزوین با تاکید بر لزوم توسعه تولید به عنوان مهمترین شاخصه ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی گفت: اینکه امروز به برکت خون شهدا، با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با رشادت‌ و درایت سرداری مثل حاج قاسم سلیمانی از اقیانوس اطلس تا چین اقتدار منطقه‌ای داریم؛ اما باید بدانیم که پایه این اقتدار منطقه‌ای امنیت اقتصادی و اجتماعی است.

جمالی‌پور با یادآوری اینکه مقبولیت و کارآمدی نظام ناتوان در تامین حداقل‌های زندگی برای مردم زیرسوال می‌رود، افزود: بنابراین پایه‌های اقتدار منطقه‌ای و جهانی ما بر زندگی و معیشت مردم بنا می‌شود و اگر معیشت مردم به خطر بیفتد، حتماً این پایه‌ها هم سست خواهد شد که به همین خاطر باید در سال 1400 در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید و رشد شاخصه امنیت ملی بکوشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.