استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز بازدید کرد

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه به همراه جمعی از مسوولان استانی با هدف بررسی توانمندی ها و مسایل و مشکلات صنایع از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز بازدید کرد.

در این رویداد که آقای مهندس عبدیان ریاست اتحادیه صادرکنندگان و آقای مهندس پازوکی عضو هیات مدیره اتحادیه نیز حضور داشتند، از واحد تولیدی تاوا تولیدکننده انواع ظروف تفلون و شرکت پارس پامچال ،تولید کننده رزین، مواد اولیه شیمیایی و هیدروکربن بازدید بعمل آمد.

واحد تولیدی تاوا تولیدکننده انواع ظروف تفلون با سرمایه گذاری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۵۵ نفر از جمله واحدهایی بود که استاندار قزوین از آن بازدید کرد.

واحدهای تولیدی پارس پامچال یک تولیدکننده رنگ و پوشش های صنعتی با ۳.۵ میلیون یورو سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۱۷۰ نفر و  پارس پامچال ۲ تولیدکننده رزین و هیدروکربن با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۱۳۰ نفر از دیگر واحدهای تولیدی بودند که استاندار قزوین از آنها بازدید کرد.

این واحدهای تولیدی علاوه بر تامین نیازهای داخل، محصولات خود را به کشورهای مختلف از جمله آلمان، عراق، ترکیه، ارمنستان، ازبکستان و پاکستان صادر می کنند.

هدایت الله جمالی پور در این بازدیدها در جریان توانمندی های این واحدها در زمینه تولید قرار گرفت و همچنین با مسایل و مشکلات این صنایع آشنا شد.

استاندار قزوین در این بازدید بر تلاش حداکثری مدیران دستگاه های اجرایی و همراهی بانک ها برای تحقق شعار امسال تاکید کرد.

عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و محمد نصیری فرماندار البرز در این بازدیدها استاندار قزوین را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.