سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی قزوین مشمول ۱۳ سال معافیت مالیاتی می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با هدف تقویت سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از فعالان بخش تولید، سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قزوین (کوهین) از ۱۳ سال معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

حمیدرضا خانپور افزود: آماده سازی زیرساخت های این شهرک همچنان از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین آب مورد نیاز صنایعی که در این شهرک مستقر می یابند، افزود: برای انتقال برق و گازرسانی به این شهرک با پیمانکاران قرارداد منعقد شده است.

این مسوول، موقعیت مکانی این شهرک صنعتی را مناسب خواند و اظهار داشت: ۲ مسیر دسترسی به این شهرک صنعتی ایجاد شده که از سمت جاده قدیم قزوین-رشت برای خودروهای باری و سنگین است و از سمت آزادراه قزوین-رشت به خودروهای سواری اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با هدف تسریع در جذب سرمایه گذار و کمک به تحقق شعار سال، اراضی موجود در شهرک صنعتی کوهین یا قزوین علاوه بر نقدی به شکل اقساطی نیز در اختیار سرمایه گذاران متقاضی قرار می گیرد.

این مسوول یادآور شد: تاکنون ۱۹ سرمایه گذار در این شهرک جذب شده و با عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، زمین دریافت کرده اند که با ساخت و بهره برداری از واحدهای تولیدی آنها برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

خانپور ادامه داد: ۶ سرمایه گذار دیگر نیز در آستانه عقد قرارداد و دریافت زمین در این شهرک هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به امکان استقرار صنایع تا رده سه زیست محیطی در این شهرک،خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی کوهین یا قزوین به زودی به یکی از شهرک های صنعتی مدرن و با فناوری بالا در کشور تبدیل خواهد شد.

شهرک صنعتی کوهین با مساحت ۱۰۰ هکتار از شهرک های صنعتی تازه ایجاد شده در استان قزوین به شمار می رود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.