ستاد تسهیل بهترین ظرفیت برای حمایت از تولیدکنندگان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: ستاد تسهیل بهترین ظرفیت برای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است.

بابک دین پرست عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان آبیک، افزود: حمایت موثر و مستمر از واحدها و طرح های تولیدی و افزایش توان صنایع، خروجی نشست های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان ها و کشور به شمار می رود.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: مدیران باید از ظرفیت های قانونی موجود به منظور حل مسایل و مشکلات صنایع به بهترین شکل استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است و مدیران مربوط باید پیگیر اجرایی شدن مصوبات باشند تا شاهد کاهش و رفع مسایل و مشکلات کارخانجات و طرح های تولیدی و تحقق شعار سال باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور، گفت: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می رود.

دین پرست تاکید کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و کمک به بهره برداری طرح های نیمه تمام صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالا و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با بانک ها، شرکت های خدمات رسان و بیمه ها باید مورد توجه جدی مدیران و ستادهای و کارگروه های اقتصادی استان ها باشد.

دین پرست امروز نیز در کارگاه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین شرکت می کند و از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز بازدید خواهد داشت.

استان قزوین از حدود چهار هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری برخوردار است./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.