مبادله بیش از ده میلیون اسکناس ارز در بازار متشکل

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از مبادله ۱۰ میلیون ارز بصورت اسکناس در این بازار خبرداد.

مهدی گوهررستمی گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (بیست شهریور)، ۹ میلیون و ۵۵ هزار و ۳۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

وی همچنین نرخ میانگین وزنی روزانه اسکناس دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۷۴۲ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی افزود: امروز بازار متشکل ارز ایران در معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۶۸۷ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۸۴۷ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۷۴۲ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۲۳۴ تومان کار خود را آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۳۸۸ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۱ هزار و ۳۵۸ تومان را ثبت کرد.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۹۲۷ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۲۰۷ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان ابراز داشت: بررسی معاملات جلسه معاملاتی شنبه (بیستم شهریورماه) نشان می‌دهد که نرخ میانگین روزانه نماد معاملاتی دلار ۰.۵۸ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۴۵ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند./ خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.