شرکت کشت و صنعت طلاچین تنها شرکت قزوینی صادرکننده ملی سال ۱۴۰۰

️در بیست‌‍ و پنجمین مراسم روز ملی صادرات که روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سالن همایش نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، ۵۲ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۰ با اهدای تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

 از میان ۵۲ صادرکننده برتر، به دو شرکت مدال افتخار صادرات، به ۷ شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به ۳۷ شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی و به ۵ شرکت تندیس شایسته تقدیر اهدا شد.

باعث افتخار است، شرکت کشت و صنعت طلاچین به مدیریت جناب آقای مهندس جعفرزاد شایان عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین و تنها شرکت انتخاب شده استان در این مراسم ، تندیس صادرکننده نمونه ملی ۱۴۰۰ را دریافت نمودند.

شرکت کشت و صنعت طلاچین درسالل 1379 تاسیس شد
محصولات صادراتی شرکت: فروش و صادرات انواع خلال سیب زمینی نیمه سرخ کرده منجمد(فرنچ فرایز) و انواع چیپس سیب زمینی را دارد.

برندهای ثبت شده: برندهای “باتو” ، “الیت” ، “لاوی” ، “بیشل” ، “سیب سیب” و “مسترجان” در ایران و در بازارهای هدف خارجی نیز به ثبت رسیده است.

شرکت کشت و صنعت طلاچین یکی از بزرگترین شرکت های صنایع تبدیلی کشاورزی می باشدکه فعالیت خود را با نام تجاری “باتو” و با تولید چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده در سال 2000 آغاز نموده است .کارخانجات طلاچین در شهرستان آبیک از شهرستانهای استان قزوین واقع شده است که با بیش از 600 نفر نیروی شاغل مستقیم در حال فعالیت می باشد و دفتر بازاریابی و فروش نیز در تهران مستقر است.خطوط تولید تمام مکانیزه تولیدات این کارخانه از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های اروپا می باشد که ما را در تولید محصولاتی با کیفیت یاری می نماید.با دارا بودن واحد تحقیق و توسعه همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات نموده ایم. همچنین توسعه محصولات مشابه را در استراتژی سازمانی خود قرار داده بطوریکه خطوط تولید نشاسته سیب زمینی – خط چیپس کتل – برگر سیب زمینی و فلیک را در قالب طرح های توسعه، اجراء نموده ایم.با اعتماد قلبی به کیفیت و ارتقاء آن به سطح جهانی،توانسته ایم به بازارهای برون مرزی شامل کشورهای : ارمنستان-آذربایجان-ترکیه- عراق-ترکمنستان-افغانستان-پاکستان-کویت-بحرین-قطر-عمان و امارات دست پیدا نمائیم و در جمع صادرکنندگان برتر استان قزوین قرار گرفته ایم که این مهم علاوه بر جلوگیری از خام فروشی محصولات با ارزش کشاورزی، سبب اشتغال و ارزآوری همه ساله چشم گیر برای کشور عزیزمان نیز گردیده است.شایان ذکر است محصولات صادراتی این شرکت در بازارهای خارجی با محصولات مشابه اروپایی(بلژیک،ترکیه و…) و آمریکایی در حال رقابت می باشد و از برتری قابل توجهی برخوردار است.

One Comment on “شرکت کشت و صنعت طلاچین تنها شرکت قزوینی صادرکننده ملی سال ۱۴۰۰”

  1. باسلام و احترام
    وقت عالی تون بخیر
    من سفارش صادراتی دارم چگونه می توانم با کارخانه شما ارتباط برقرار کنم؟تماس با هیچ یک ازراههای ارتباطی امکان بذیر نیست.ازهمکاری شما کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.