دیدار فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب/ حمایت جدی رهبری از تولید باکیفیت و با قیمت مناسب

رهبر انقلاب فرمودند: اگر در این سالها مسئولان دولتی همراهی بیشتری می‌کردند، ما افتخارات بیشتری به‌دست می‌آوردیم، وضعمان از اینی که امروز هست قطعاً بهتر بود.

 دیدار و گفت‌وگوی جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی با حضرت خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفتند: یکی از مهمترین فوائد این جلسه این است که مسئولین کشور از زبان فعالان اقتصادی، مشکلات و موانع راه را بدون واسطه بشنوند‌.

ایشان فرمودند: دو کار اصلی بر عهده‌ مسئولین است؛ اول، مسئله‌ ایجاد یک نقشه‌ راهبردی برای مجموع صنعت کشور و به خصوص بعضی از صنایع؛دوم، مدیریت متمرکز، مدیریت و هدایت.

آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: من با دخالت مسئولین دولت و دستگاه های دولتی در فعالیتهای اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم. این کار باید حتماً انجام شود.

ایشان هدف دشمنان را فروپاشی اقتصاد ایران، خواندند و فرمودند: حالا فروپاشی اقتصاد البته یک مقدمه بود، برای اینکه با نابودکردن اقتصاد ایران مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهند و مقاصد سیاسی خباثت‌آمیز خودشان را از این طریق عمل کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خاطرنشان کردند: سنگر تولید و اقتصاد کشور بحمدالله زنده است، پابرجا است، آن لشکری که در مقابل، دشمن ایستاد شماها بودید، افسران این دفاع مقدس کارآفرینان و مدیران شایسته‌ی اقتصادی بودند، رزمندگانش هم کارگران بودند، کارگران، رزمندگان با اخلاص و با صفای این میدان بودند همه‌ شماها و همه‌ فعالان اقتصادی در این افتخار شریکند، افتخار حفظ اقتصاد کشور.

ایشان افزودند: به نظر من اگر در این سالها مسئولان دولتی همراهی بیشتری می‌کردند، رعایت بیشتری می‌کردند ما افتخارات بیشتری بدست می‌آوردیم، وضعمان از اینی که امروز هست قطعاً بهتر بود./ اکسپورتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.