رفع موانع و مشکلات ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان آبیک

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: طی سال گذشته و با ورود و پیگیری های دستگاه قضایی مسائل و مشکلات 15 واحد صنعتی و تولیدی در حوزه های مختلف مرتفع شد و بر اساس مصوبات صادره 1 واحد تولیدی تعطیل احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

داود قلعه قوند در تشریح ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان آبیک طی سال گذشته گفت: دادگستری شهرستان آبیک در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود جدی داشت و مسائل و مشکلات این حوزه به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت و در سال گذشته 10 جلسه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این شهرستان برگزار و مصوبات خوبی در این راستا به تصویب رسید.

وی افزود: طی سال گذشته و با ورود و پیگیری های دستگاه قضایی مسائل و مشکلات 15 واحد صنعتی و تولیدی در حوزه های مختلف مرتفع شد و بر اساس مصوبات صادره 1 واحد تولیدی تعطیل احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: همچنین در جهت شناسایی مشکلات و موانع صنعتگران و تولیدکنندگان، تعداد 47 مورد بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه های اجرایی برنامه‌ریزی و انجام شد.

قلعه قوند یادآور شد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار 21 نفر فراهم شد و دستگاه قضایی نسبت به حل مشکلات کارگری نیز اهتمام ویژه دارد.

رییس دادگستری شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و برنامه های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری شهرستان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش ها و اقدامات تا حد توان شرایط تولید برای فعالان این حوزه فراهم شود.  /فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.