همه مسوولین استان بدانند ما حامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان هستیم

صبح امروز، هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان قزوین با آقای رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار آقای عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان به نمایندگی از تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان، انتصاب شایسته جناب آقای رجبی را تبریک گفته و ابراز داشتند امیدواریم حضور شما منشاء خیر برای استان و به ویژه برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی باشد.

عبدیان با بیان مشکلاتی که فعالین اقتصادی با آن دست و پنجه نرم میکنند اعلام داشت هر چقدر سنگ اندازی برای تولیدکنندگان کمتر باشد به نفع اقتصاد استان بوده و شرایط اشتغال فعالتر و بهتر می گردد و موجبات بیکاری و بروز جرم کمتر خواهد شد.


ایشان اظهار داشت : اگر نگاهی به سابقه تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان بی اندازید ، می بینید تولیدکنندگان همیشه و در همه شرایط پای کار بوده اند و در صف اول کمک های اجتماعی حضور داشته و خواهند داشت، از این رو شما جهت هر گونه کمک برای تسهیل اشتغال و کمک به کاهش جرائم می توانید به تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان اعتماد و تکیه کنید.

در ادامه آقایان جعفرزاده ، پازوکی ، جباری و سعیدیان از اعضای هیات مدیره در خصوص بخشی از مشکلات صادرکنندگان صحبت کردند.

اهم مسائل مطرح شده توسط اعضای هیات مدیره در خصوص مشکلات تولیدکنندگان با بانکها ، اداره امورمالیاتی ، هیات های حل اختلاف، مشکلات انرژی ( آب ، برق، گاز ) شرکتها و … بود.

در انتها آقای رجبی دادستان جدید بعد از شنیدن صحبتهای اعضای هیات مدیره اتحادیه اظهار داشت بنده در ابتدای حضور در این سمت قول داده ام جرائم را تا آخر سال ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش دهم. هرچقدر جوانان ما مشغول به کار باشند جرائم کاهش پیدا می کند.

در هر شهری که آمار اشتغال بهتر است مشکلات و جرائم کمتر بوده است. ما باید در استان خود تحول ایجاد کنیم و برای تحقق این موضوع همه باید در تصمیم گیری ها دخیل باشند و از همه ظرفیتها استفاده گردد.

از ظرفیت فعالین اقتصادی هم برای اشتغال زندانیان جرائم غیر عمد استفاده خواهیم کرد.

ایشان بیان داشتند در هفته های آتی جلسه ای با مدیران استان خواهیم داشت و مواضع خود را در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و برخود با سنگ اندازان این حوزه مطرح خواهیم کرد .

انشاالله همه با همدلی از این حوزه حمایت خواهند کرد. در برنامه های خود ،از شرکتها بازدید جهت رفع مشکلاتشان خواهیم داشت و از اتحادیه می خواهیم جلسه ای با صادرکنندگان برگزار نماید تا با مشکلاتشان از نزدیک آشنا شویم.
بنده شخصا در جلسات ستاد تسهیل شرکت می نمایم و انشاالله خیلی از موانع موجود در این جلسات و جلسات اقتصاد مقاوتی پیگیری و رفع خواهد شد ، اتحادیه هم با احصاء مشکلات تولید کنندگان و صادرکنندگان به ما کمک خواهد کرد.

۰۸ تیرماه ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.