۲۶ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین در دست احیا است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۲۶ واحد تولیدی راکد و تعطیل در شهرک‌های صنعتی استان در دست احیا و بازگشت به چرخه تولید قرار دارد.

رضا صفاری با اعلام این خبر افزود: تلاش داریم تا این واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردانیم.

وی اظهار داشت: بدهی به بانک ها و دستگاه های خدمات رسان و بیمه، نبود مواد اولیه و فرسودگی ماشین آلات از جمله دلایلی بوده که این واحدهای تولیدی را در سالیان گذشته به تعطیلی کشانده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: تلاش داریم با تامین سرمایه در گردش، جانشینی و واگذاری به سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید و سایر موارد این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم و آنها را دوباره به جمع واحدهای تولیدی فعال بازگردانیم.

این مسوول گفت: در کنار احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل، تلاش داریم تا با حمایت از فعالان تولید به افزایش توان تولید واحدهای صنعتی که زیر ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت می پردازند، کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز با تلاش های صورت گرفته شاهد احیا و بازگشت ۲۳ واحد تولیدی راکد و تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بوده ایم.

وی ادامه داد: در این زمینه مسایل و مشکلات ۵۰ واحد تولیدی رصد و شناسایی شده و تلاش داریم تا پایان سال جاری توان تولید آنها را در جهت رونق تولید و اشتغال افزایش دهیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.